Nasza klasa

Opis forum


#1 2008-10-09 07:02:47

Raboll

Administrator

Zarejestrowany: 2008-10-09
Posty: 21
Punktów :   

Od 03.09.08 Do 19.09.08

Nie wiem czy czegoś nie brakuje.
To czego nie jestem pewien(Będę zaznaczał w ten sposób)
03.09
[b=]Zajęcia organizacyjne[/b]

1.Bezbieczeństw(o/a) - przepisy BHP
2.Regulaminy
3.Organizacja stanowiska pracy
4.Organizacja pracy na stanowisku

Opracować w zeszycie zwięzłą Informacje dotyczącą przepisów BHB obowiązujących na zajęciach w specjalistycznej (Pracowni ?) mechatronika.
W podobnej formie przedstawić najważniejsze, istotne ustalenia zawarte w regulaminie pracowni

W zależności od tematyki zajęć i wykorzystania technologi informacyjnej ćwiczący są zobowiązani do wykazania się (umiejętnością [przypuszczam że miało być]umiejętnością korzystania ze) swojego stanowiska pracy z uwzględnieniem wymagań przepisów BHP i regulaminu pracowni

Organizacja Pracy
Kształtowanie umiejętności pracy zespołowej
1.IIc
2.Praca w sekcjach 2 osobowych
-Organizacja pracy zespołowej (związana ze specyfiką zawodu Monter Mechatronik) natomiast ocena indywidualna uwzgledni(a/ająca) umiejętność pracy zespołowej.

Zad
1.Wybrać przewodniczącego zespołu i jego zastępce
2.Dokonać podziału na sekcje 2 osobowe

Działy obowiązujące w klasie II
Treści Kształcenia ujęte są w następujących działach tematycznych
1.Informacja Techniczna
a)Czasopisma zalecane
-"Mechanik"
-"Mechatronika techniczna"
-"Technologia i automatyzacja montażu"
-"Nowa edukacja zawodowa"
-"Mechatronik"
-"Napędy i sterowanie"
Adnotacja: Każdy uczeń w każdym semestrze jest zobowiązany dokonać prezentacji informacji podlegającej ocenie

Równoprawnie traktujemy (biuletyny) informacyjne wydawane przez czołowych producentów urządzeń mechatronicznych i ich wyposażenia

2.Technologia obróbki skrawania
3.Technologia tworzyw sztucznych
4.Odlewanie precyzyjne
5.Obróbka ubytkowa
6.Obróbka nadmierna
7.Technologia połączeń nierozłącznych
-Lutowanych
-Spawanych
-Zgrzewanych
-Klejonych
-Nitowanych
8.Technologia połączeń rozłącznych
-Śrubowych
-Klinowych
-Sworzniowych
-Kołkowych
-Wpustowych
-Wciskowych
-Skurczowych
9.Technologia elementów sprężystych
10.Technologia bimetali
11.Technologia montażu i demontażu przekładni i napędów
12.Technologia montażu i demontażu przyrządów precyzyjnych
13.Technologia wykonania części, a trwałość, niezawodność konstrukcji
14.Techniki pomiarowe
15.Kontrola jakości i zasady zarządzania jakością w przemyśle
16.Bezpieczeństwo i higiena pracy przystosowaniu różnych technik wytwarzania
17.Ochrona środowiska w przemyśle
18.Elementy podlegające ocenie
-Wymagane umiejętności w oparciu o standard zawodu i program nauczania
1.Rozpoznać i odczytać dokumentację technologiczną
2.Rozróżniać podstawowe metody wytwarzania części maszyn i urządzeń (np: Odlewnictwo, obróbka skrawanie, obróbka plastyczna)
3.Rozróżnić i scharakteryzować technologię wytwarzania elementów sprężystych i bimetali
4.Rozróżnić i scharakteryzować technologię wytwarzania połączeń rozłącznych i nierozłącznych, określić technologię montażu i demontażu przekładni i napędu
5.Określić i zastosować zasady technologi montażu i demontażu przyrządów precyzyjnych
6.Scharakteryzować wpływ technologi wykonania części i ich połączeń na trwałość i niezawodność konstrukcji
7.Zastosować techniki pomiarowe w procesach technologicznych
8.Posłużyć się normami technicznymi ......?????...... przy doborze materiałów i części
9.Rozpoznać i odczytać dokumentację techniczną w tym instrukcję obsługi
10.Omówienie znaczenie kontroli jakości wyrobu oraz (zarządzenia jakościowe)
11.Zastosować zasady bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujące w procesie produkcji oraz eksploatacji urządzeń mechatronicznych
12.Opisać wpływ technologi przemysłowych na środowisko oraz znaczenie działań Proekologicznych

Celem kształcenia w zawodzie jest:
Przygotowanie absolwenta aktywnego, mobilnego i skutecznie poruszającego się na rynku pracy
Szkoła zawodowa zobowiązana jest do kontroli stopnia opanowania umiejętności i wiadomości zawartych w standardzie zawodu
Ocena dla ucznia jest jednoznaczna, informuje go o stosowanej metodzie uczenia się oraz oraz osiągniętym poziomie kalifikacji

Stopień dopuszczający
Wymagania konieczne dotyczące zapamiętania wiadomości, czyli gotowości ucznia do przypomnienia sobie oraz umiejętności o bardzo ograniczonym zakresie dotyczącym wykonywania podstawowych pomiarów oraz (badań?) układów i urządzeń na podstawie instrukcji.
Dokonać samooceny uczenia się oraz swoich predyspozycji, skorzystać z pomocy specjalisty od spraw orientacji zawodowej.

Stopień dostateczny
Wymagania podstawowe uczeń opanował wiadomości i umiejętności w stopniu wystarczającym, wymagania dotyczą zrozumienia wiadomości i umiejętności co oznacza ze uczeń potrafi wyjaśnić...

Stopień Dobry
Wymagania rozszerzone dotyczą stosowania wiadomości i umiejętności w sytuacjach typowych, co oznacza opanowanie przez ucznia umiejętności praktycznego posługiwania się wiadomościami według podanych mu uprzednio wzorców, potrafi korzystać z dokumentacji technicznej jak również z innych źródeł wykazuje umiejętność pracy w zespole, potrafi dokonać prezentacji swoich osiągnięć

Stopień BARDZO DOBRY
Wymagania Dopełniające dotyczą stosowania wiadomości i umiejętności w sytuacjach problemowych uczeń rozwiązuje problemy, jest przygotowany do kierowania własnym .........????BLABLA BLABLABLALBALBLBLABLABLALBABLALBA????........



Jeśli ktoś posiada informacje Zagubione w tekście, lub posiada lekcje z przed 19.09.08 nie zamieszczone w tym temacie proszę dodać

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.demonchess.pun.pl www.magia-ksiazek.pun.pl www.cs-kucykowo.pun.pl www.walecznykroliczek.pun.pl www.allinone.pun.pl