Nie wiem czy czegoś nie brakuje. To czego nie jestem pewien(Będę zaznaczał w ten sposób) 03.09 [b=]Zajęcia organizacyjne[/b]
1.Bezbieczeństw(o/a) - przepisy BHP 2.Regulaminy 3.Organizacja stanowiska pracy 4.Organizacja pracy na stanowisku
Opracować w zeszycie zwięzłą Informacje dotyczącą przepisów BHB obowiązujących na zajęciach w specjalistycznej (Pracowni ?) mechatronika. W podobnej formie przedstawić najważniejsze, istotne ustalenia zawarte w regulaminie pracowni
W zależności od tematyki zajęć i wykorzystania technologi informacyjnej ćwiczący są zobowiązani do wykazania się (umiejętnością [przypuszczam że miało być]umiejętnością korzystania ze) swojego stanowiska pracy z uwzględnieniem wymagań przepisów BHP i regulaminu pracowni
Organizacja Pracy Kształtowanie umiejętności pracy zespołowej 1.IIc 2.Praca w sekcjach 2 osobowych -Organizacja pracy zespołowej (związana ze specyfiką zawodu Monter Mechatronik) natomiast ocena indywidualna uwzgledni(a/ająca) umiejętność pracy zespołowej.
Zad 1.Wybrać przewodniczącego zespołu i jego zastępce 2.Dokonać podziału na sekcje 2 osobowe
Działy obowiązujące w klasie II Treści Kształcenia ujęte są w następujących działach tematycznych 1.Informacja Techniczna a)Czasopisma zalecane -"Mechanik" -"Mechatronika techniczna" -"Technologia i automatyzacja montażu" -"Nowa edukacja zawodowa" -"Mechatronik" -"Napędy i sterowanie" Adnotacja: Każdy uczeń w każdym semestrze jest zobowiązany dokonać prezentacji informacji podlegającej ocenie
Równoprawnie traktujemy (biuletyny) informacyjne wydawane przez czołowych producentów urządzeń mechatronicznych i ich wyposażenia
2.Technologia obróbki skrawania 3.Technologia tworzyw sztucznych 4.Odlewanie precyzyjne 5.Obróbka ubytkowa 6.Obróbka nadmierna 7.Technologia połączeń nierozłącznych -Lutowanych -Spawanych -Zgrzewanych -Klejonych -Nitowanych 8.Technologia połączeń rozłącznych -Śrubowych -Klinowych -Sworzniowych -Kołkowych -Wpustowych -Wciskowych -Skurczowych 9.Technologia elementów sprężystych 10.Technologia bimetali 11.Technologia montażu i demontażu przekładni i napędów 12.Technologia montażu i demontażu przyrządów precyzyjnych 13.Technologia wykonania części, a trwałość, niezawodność konstrukcji 14.Techniki pomiarowe 15.Kontrola jakości i zasady zarządzania jakością w przemyśle 16.Bezpieczeństwo i higiena pracy przystosowaniu różnych technik wytwarzania 17.Ochrona środowiska w przemyśle 18.Elementy podlegające ocenie -Wymagane umiejętności w oparciu o standard zawodu i program nauczania 1.Rozpoznać i odczytać dokumentację technologiczną 2.Rozróżniać podstawowe metody wytwarzania części maszyn i urządzeń (np: Odlewnictwo, obróbka skrawanie, obróbka plastyczna) 3.Rozróżnić i scharakteryzować technologię wytwarzania elementów sprężystych i bimetali 4.Rozróżnić i scharakteryzować technologię wytwarzania połączeń rozłącznych i nierozłącznych, określić technologię montażu i demontażu przekładni i napędu 5.Określić i zastosować zasady technologi montażu i demontażu przyrządów precyzyjnych 6.Scharakteryzować wpływ technologi wykonania części i ich połączeń na trwałość i niezawodność konstrukcji 7.Zastosować techniki pomiarowe w procesach technologicznych 8.Posłużyć się normami technicznymi ......?????...... przy doborze materiałów i części 9.Rozpoznać i odczytać dokumentację techniczną w tym instrukcję obsługi 10.Omówienie znaczenie kontroli jakości wyrobu oraz (zarządzenia jakościowe) 11.Zastosować zasady bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujące w procesie produkcji oraz eksploatacji urządzeń mechatronicznych 12.Opisać wpływ technologi przemysłowych na środowisko oraz znaczenie działań Proekologicznych
Celem kształcenia w zawodzie jest: Przygotowanie absolwenta aktywnego, mobilnego i skutecznie poruszającego się na rynku pracy Szkoła zawodowa zobowiązana jest do kontroli stopnia opanowania umiejętności i wiadomości zawartych w standardzie zawodu Ocena dla ucznia jest jednoznaczna, informuje go o stosowanej metodzie uczenia się oraz oraz osiągniętym poziomie kalifikacji
Stopień dopuszczający Wymagania konieczne dotyczące zapamiętania wiadomości, czyli gotowości ucznia do przypomnienia sobie oraz umiejętności o bardzo ograniczonym zakresie dotyczącym wykonywania podstawowych pomiarów oraz (badań?) układów i urządzeń na podstawie instrukcji. Dokonać samooceny uczenia się oraz swoich predyspozycji, skorzystać z pomocy specjalisty od spraw orientacji zawodowej.
Stopień dostateczny Wymagania podstawowe uczeń opanował wiadomości i umiejętności w stopniu wystarczającym, wymagania dotyczą zrozumienia wiadomości i umiejętności co oznacza ze uczeń potrafi wyjaśnić...
Stopień Dobry Wymagania rozszerzone dotyczą stosowania wiadomości i umiejętności w sytuacjach typowych, co oznacza opanowanie przez ucznia umiejętności praktycznego posługiwania się wiadomościami według podanych mu uprzednio wzorców, potrafi korzystać z dokumentacji technicznej jak również z innych źródeł wykazuje umiejętność pracy w zespole, potrafi dokonać prezentacji swoich osiągnięć
Stopień BARDZO DOBRY Wymagania Dopełniające dotyczą stosowania wiadomości i umiejętności w sytuacjach problemowych uczeń rozwiązuje problemy, jest przygotowany do kierowania własnym .........????BLABLA BLABLABLALBALBLBLABLABLALBABLALBA????........
Jeśli ktoś posiada informacje Zagubione w tekście, lub posiada lekcje z przed 19.09.08 nie zamieszczone w tym temacie proszę dodać
|